Over ons

Admily Office Support werd in november 2017 opgericht door Emilie Verhaeghe na uiteenlopende jarenlange ervaring in diverse nationale en internationale KMO’s. Sterktes, kennis en kunde delen en uitwisselen met andere gedreven ondernemers in verschillende sectoren vormt de basis van Admily Office Support. Dankzij uitbreiding door samenwerking met collega’s biedt Admily Office Support intussen een ijzersterke en loyale administratieve en commerciële service. Wilt u graag meer weten over Emilie, haar team en haar drijfveren? Klik dan gerust door: Emilie. Of neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.
Onze Klanten aan het woord

Voor Admily me een aantal administratieve taken uit handen nam, bleken deze steeds weer een last om mee te sleuren. Hun flexibele, correcte en professionele aanpak zorgen er voor dat ik mijn tijd beter kan toespitsen op de topics die echt het verschil maken.
-Bonneux en co - Willem Bonneux

In een sterk groeiend bedrijf als Qurtinz hebben we nood aan een ijzersterke en betrouwbare back office, en deze hebben we dankzij Admily Office Support gevonden. Een uiterst gevarieerd takenpakket gaande van commerciële contacten, order input, opvolging van productie, dienst na verkoop, planning van de plaatsingen, facturatie, opvolging van de inkomende betalingen, stockbeheer tot het regelen van heel praktische dagelijkse zaken zoals aankopen en verzendingen, niks is Admily teveel. De grote flexibiliteit gecombineerd met jarenlange praktijkervaring en uitgebreide kennis van de meest uiteenlopende zaken zorgen ervoor dat we met Qurtinz verder vooruit kunnen denken zonder ons al te veel te hoeven te bekommeren over de interne opvolging. Na een lange zoektocht naar een administratieve bediende hebben we in Admily Office Support een totaaloplossing gevonden die verder reikt dan we initieel voor ogen hadden. Qurtinz mag je ongetwijfeld tot de tevreden klanten van Admily Office Support rekenen!
-Qurtinz - Steven Haneca

Admily helpt me enorm met het tijdrovende administratieve gebeuren zoals facturatie, controle aankoopprijzen, opvolgen openstaande betalingen,… Ze helpen me om me te focussen op mijn sterke punten. Hiernaast zijn ze ook erg flexibel op het gebied van jobinhoud en uurregeling, tijdens bijvoorbeeld verlofperiodes. In een kleiner bedrijf moet men steeds een wat all-round persoon zijn 😊.
-TechWorks - Diederik Maes

Met WISL startten we midden 2017 op. Enkele wilde ideeën en nog veel meer wilde (lees: enthousiaste) ondernemers/leden deden ons flink groeien in de branche van business begeleiding en loopbaancoaching. Binnen enkele bedrijven en startups namen we als WISL bovendien een leidinggevende rol op. De taken binnen boekhouding en administratie namen een gelijke tred en versnelling aan tot … die ons begonnen in te halen. Net op dat moment leerden we Admily kennen. Vrij snel voelden we aan dat Emilie van Admily ons uit het administratieve moeras zou kunnen sleuren. En zo is gebleken. 3 maanden later zijn wij gelukkige mensen. Admily neemt een flink deel van onze administratie uit handen, doet dit veel betere en ook vééééééééééél sneller dan wijzelf. En wat doen wij? Naast het genieten van een vlekkeloos draaiend kantoor, richten wij ons op onze core business: wild doen.
-WISL - Frank Stekelorum

Een punctueel en tegelijkertijd commerciële persoon die graag de handen uit de administratieve mouwen steekt, dat was precies waar we met Eleganté naar op zoek waren. Dagelijkse contacten met onze distributeurs en leveranciers onderhouden, beheer en opvolging van bestellingen, een correcte en tijdelijke facturatie, dienst na verkoop,… zijn enkele van de taken die Admily Office Support op zich neemt. In realiteit doen ze veel meer, denkt Emilie proactief mee waardoor we samen geregeld tot nieuwe inzichten komen. Administratie, maar net met die touch meer dankzij de grote maturiteit en flexibiliteit die Admily aan de dag legt. Het open en transparante contact van ondernemer tot ondernemer maakt dat we helemaal op dezelfde lijn zitten, wat voor mij persoonlijk een heel grote meerwaarde betekent.
-Eleganté - Geert Raemaekers